JESÚS GARRIDO

Falando, por exemplo, en linguaxe deportiva, sempre que o balón chega á área… defensores e atacantes utilizan as súas mellores sabedorías para evitar riscos ou lograr redondos resultados.

O pupitre do alumno, o aro do baloncesto e a portería de fútbol son imprescindibles testemuñas de resultados finais. No anterior número de La Voz de la Escuela citamos o estudo de The New York Times titulado «15 Questions About Your Life in Schools: A Special Forum for Students and Teachers», que pode lerse en internet buscando polo título ou a través desta ligazón.

Neste artigo proponse unha serie de investigacións que nos axudarán a comprender mellor a área persoal do alumno respecto á aprendizaxe escolar: como se ve cada un, que intereses persoais ten, que lle gustaría facer e aprender, que noticias, por exemplo, lle atraen persoalmente a fixarse en que sentido pode o xornal achegarlle datos que lle gustaría aplicar e coñecer con máis detalle.

É, sen dúbida, un consello práctico para apoio e axuda dunha actividade. Pero, ao principio, polo menos, non se debe insistir tanto, dicíanos unha activa profesora, en buscar noticias exclusivamente por e para unha materia escolar concreta. As noticias importantes, en xeral, son moito máis abertas e teñen normalmente datos interdisciplinares que non poden cinguirse a un tema. O destacar que é o importante nesa noticia e aplicable a unha «lección concreta dunha área determinada en clase» é o gran labor dun profesor.

Moitas veces, en verdade, o xornal, coa amplitude de tamaños e noticias, vólvese unha pequena lea e só a axuda técnica do profesor pode facilitar un bo traballo atendendo á área persoal dos alumnos. Pero lógrase.

Compartir en Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en WhatsApp

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies