5. METODOLOXÍA

5.1 Secuencia de actividades

En todo caso, convén recordar que unha cousa é a orde estática co que presentamos agora aquí este e-studio da noticia e outra cousa moi distinta é que, tendo en conta os obxectivos e contidos sobre os que se vai a desenvolver a acción, o profesor siga a orde de actividades que lle sexa posible na súa aula.

  • Suxestión completa: seguir cada un dos pasos aquí indicados, se se dispón, polo menos de tres horas de traballo.
  • Suxestión ampla: seguir a orde actividades de introdución, actividades de desenvolvemento, actividades de ampliación.
  • Suxestión breve: seguir soamente as actividades de ampliación, que resume bastante ben todo o proceso.

5.2 Técnicas

Á parte da información oral, o traballo sobre termos require unha técnica activa de investigación dirixida e de discusión dirixida polo profesor cos alumnos.

5.3 Agrupamentos

Traballo preferible en grupos de pares ou tríos.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies