3. CONTIDOS

3.1 Coñecementos e actitudes previas

  • Nocións que os alumnos teñen xa previamente sobre estes termos seleccionados neste e-studio de noticias.
  • Reaccións espontáneas de tipo emocional / analítico / práctico / inventivo que pode producirlles cada unha destas noticias ou termos incluídos neses títulos, tal como se describe despois nas actividades de introdución.

3.2 Contidos conceptuais

  • Termos crave: aniversario, vocación, desaloxadas, evacuar, redada, ámbito, medio rural, núcleo, xustiza indíxena, xustiza constitucional, persoal, nómina, tuning, amonal, detonador.
  • Significados etimolóxicos, técnicos, coloquiais ou convencionais destes termos.

3.3 Contidos procedimentais

  • Tradución destes termos a palabras propias dos alumnos
  • Interpretación destes termos no contexto da noticia
  • Aplicación destes termos en diferentes contextos aos presentados pola noticia
  • Análise dos elementos que dan sentido a estes termos: etimolóxicos, técnicos, coloquiais, sociais, convencionais.
  • Síntese escrita de novos textos nos que se insiren estes termos con estes ou outros significados.

3.4 Contidos actitudinais

  • Receptividade ante a lectura dalgunha destas noticias.
  • Resposta activa / pasiva ante os problemas presentados nas noticias.
  • Valores que están en xogo en cada unha das noticias sinaladas.
  • Actitudes de compromiso e implicación persoal de rexeitamento / aceptación ante as situacións presentadas.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies