5. METODOLOXÍA

– Aínda que todo depende da preferencia dos profesores, que é o máis importante xa que coñecen moi ben a situación dos seus alumnos, pode comezarse, por exemplo, coa presentación do Calendario, que en certo modo pode resultar impactante e xerar, polo menos, certa curiosidade sobre o número e descrición dalgunhas enfermidades.

– Seguir despois, talvez, coa Discusión dirixida sobre os coñecementos previos e actitudes que os alumnos poidan ter ante a saúde.

– Centrarse na busca de noticias sobre os 7 puntos de saúde adolescente propostos pola OMS, buscando a reacción dos alumnos e a súa actitude e conduta práctica que se comprometan a observar.

– Quizais despois pode vir o resumo da Enquisa do Ministerio de Saúde e Consumo e a súa comparación realista cos resultados obtidos en clase.

– E, finalmente, se procede segundo a actualidade da data, acabando co lema do Día Internacional da Saúde, facendo en tres subgrupos un portal-anuncio sobre a súa importancia e datos de actualidade.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies