5. METODOLOXÍA

-Pódese comezar coa anécdota do violinista no Metro. ¿En que se fixou a xente? ¿É certo que algunhas veces nos inflúen máis as diferenzas externas e non nos fixamos tanto no valor de cada persoa senón na súa situación?

-Repasamos entón as ideas de igualdade, dignidade, discriminación estudadas na Unidade 1 sobre este valor da igualdade.

-Engadimos agora a idea de diferenza, explicando un pouco as 8 situacións de discriminación propostas: idioma, nacemento, etc.

-Estudamos a continuación as noticias que se propoñen para o estudio destas 8 diferenzas e buscamos outras noticias de actualidade que proporcionen máis elementos para ver que pasa na realidade sobre a aceptación e cumprimento deste valor cidadán da igualdade.

-Pasamos, finalmente, ao noso mundo interior do colexio, da clase: ¿practícase o dereito á igualdade, mantendo e respectando as diferenzas de cada un?

-¿Que nos parece a idea da escola inclusiva? ¿Que habería que facer?

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies