5. METODOLOXÍA

Comezamos o e-studo coa presentación dalgunha noticia que teña relación co valor tolerancia.

Seguimos despois co coñecemento dalgunhas liñas fundamentais que se establecen na Declaración de principios sobre a tolerancia. Podemos facelo, dividindo en 6 cadros grandes de papel, e colocando en cada un un esquema das ideas principais: quen, que, onde, por que, como, cando. Subgrupos de 3 alumnos explicarán os seus contidos aos demais compañeiros.

A actividade seguinte será un informe sobre os 4 proxectos da Unesco, deténdonos naquel que sexa máis adaptado á idade e intereses des alumnos.

Finalmente, un exercicio semántico-descritivo sobre algunhas das 24 palabras ou termos que necesitan unha mellor explicación e que poden servir para lograr unha mellor definición que explique con máis detalle en que consiste o valor da tolerancia.

Un informe de como traballar co vocabulario e termos en clase.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies