Aínda que repitamos noticias xa sabidas, o importante hoxe é lembrar os tres sistemas que nos serven de fonte de inspiración e desenvolvemento na promoción da noticia na escola: The Learning Network, o Centre pour l’éducation aux médias et à l’information (Clemi) e La Voz de la Escuela. Eles si que están na primeira páxina. A noticia vaise en cada instante, pero eles permanecen. Vai por eles.
1 | Semana dos medios de comunicación na escola. Desenvolverase en Francia, Bélxica e outras nacións de Centroeuropa desde o 27 de marzo ao 1 de abril do 2023. O seu obxectivo principal é axudar aos alumnos desde a escola infantil ata o final do bacharelato a comprender e describir o universo dos medios de comunicación. Na súa 34.ª edición estudarase principalmente a importancia da información en todos os espazos da vida.
- A 34.ª semana coincide co 40.º aniversario da Asociación Clemi: t.ly/-IXr
2 | Papel moeda? Non creas que isto será necesario, pero estará moi desactualizado en moito tempo ou podería ser curto. O uso do papel moeda. Todo se vai comprar electronicamente e xa case se fai así co uso de cartóns de crédito e débito. No artigo, faise referencia ao plástico como algo vergoñento no futuro porque dana o medio ambiente. Sinto que o diñeiro en papel e as moedas son o mesmo, pero non danan tanto o noso medio ambiente, simplemente vólvense obsoletos a medida que se crean máis tipos de diñeiro en liña, como as criptomonedas e os bitcoins.
- Reportaxe «What Do We Do Today That Will Make Us Cringe in the Future?» (Que facemos hoxe que nos fará tremer no futuro?), que podes ler en t.ly/GKOs
3 | Nova Xeración de mozos. Interactúan con medios dixitais desde a infancia e a súa forma de relacionarse non se pode entender sen a conexión coa tecnoloxía. Séntense cómodos coa diversidade e outórganlle moita importancia ao benestar e á saúde mental. «Ti estuda, que así atoparás un bo traballo e conseguirás un bo soldo», dicíanlles os seus maiores. Pero eles miran ao redor e o mundo devólvelles outra imaxe. Viviron unha crise detrás doutra, pero seguen aspirando á felicidade.
- Preguntamos aos mozos pola súa preocupacións sociais, económicas, laborais e ambientais: t.ly/AMeC