1. Centrar a noticia

  • Un primeiro paso sería recoñecer os datos que nos ofrece a noticia, tal cal está no texto e que nos fala dunha exposición en París sobre o patrimonio inmaterial e a súa importancia para facer un catálogo máis completo do patrimonio que existe no mundo.
  • Un segundo paso: lograr que a noticia sexa tamén unha ponte, un motivo que nos leve a coñecer máis de cerca os indicadores que describen as condicións para que algo se declare como patrimonio inmaterial dun pobo e ver ata que punto se dan estas condicións en situacións próximas do noso pobo ou rexión.
  • Terceiro paso: facer unha síntese deses achados e avaliar o nivel de actitudes que temos ante o patrimonio inmaterial próximo e do mundo en xeral.

2. Obxectivos básicos

  • Recoñecer e identificar os datos proporcionados na noticia.
  • Comprender a importancia que ten o patrimonio inmaterial na identificación e o desenvolvemento dos pobos.
  • Aplicar as sete palabras clave: quen, que, onde, cando, como, canto e por que ao estudo da noticia.

3. Obxectivos de ampliación

Analizar os indicadores que deben darse para que algo sexa considerado por la Unesco como patrimonio inmaterial.

  • Dadas as claves anteriores, demostrar a competencia de lograr unha síntese e catálogo de posibles situacións próximas que talvez merezan ser tidas en conta para unha proposta de declaración de patrimonio inmaterial.
  • Ser capaz de avaliar por niveis as actitudes que existen na nosa contorna escolar e social sobre a protección do Patrimonio Inmaterial.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies