ACTITUDES PREVIAS DOS ALUMNOS

O primeiro é pescudar un pouco que actitude teñen os alumnos ante o patrimonio inmaterial que poida existir no seu pobo, rexión, autonomía, nación e, por suposto, ante o chamado Patrimonio Mundial Inmaterial.

Adoitan darse cinco claves para medir ou falar dos diversos niveis de actitudes que poden darse ante unha noticia da que non só é importante coñecela, senón tamén o aprecio e reacción valorativa que temos ante ela.

Para unha mellor medida dos comportamentos que levan estas actitudes, contacta cos datos que se proporcionan ao final deste estudo no apartado de Avaliación de Actitudes. Pode axudarche a ter un intercambio previo cos teus alumnos.

-¿Que receptividade teñen ante esta noticia? ¿Sóalles de algo? ¿Pódeselles motivar e facela interesante?

-¿Cal é a súa resposta ao proporlles un traballo sobre o Patrimonio Cultural Inmaterial (PCI)? ¿Preguntan que hai que facer? ¿Ocórreselles algunha idea?

-¿Teñen, aínda sen coñecer que se trata dun PCI, algunha tradición, costume, representación que sexa un valor para eles e as súas familias, para o pobo en que viven?

-De feito ¿participan, organízanse para asistir a algún acontecemento ou pertencen xa voluntariamente a algunha organización que desenvolva algún PCI ou algo similar?

-Finalmente, xa nun nivel moi alto de actitude chamada caracterización, ¿algún alumno ou profesor é coñecido por ser un participante asiduo, un experto ou promotor dalgún PCI ou similar?

A NOTICIA

Todo isto da Protección do Patrimonio Inmaterial xurdiu a propósito da noticia que publicou La Voz de Galicia o 12/04/07:

La Unesco abre una exposición en París para promocionar el Patrimonio Inmaterial

La Unesco, que quiere dedicar este año a popularizar el Patrimonio Inmaterial, inaugurará hoy una exposición de más de un centenar de fotografías relativas a las noventa obras maestras que seleccionó el pasado año. Las fotografías, colocadas en las vallas de la sede en París de la Unesco, permanecerán hasta finales de noviembre para ilustrar las obras maestras del Patrimonio Inmaterial de la Humanidad.

La subdirectora general de Cultura de la organización, Françoise Rivière, explicó que con esta muestra se pretende dar cuenta, entre otras cosas, de la «diversidad cultural» que evidencian las noventa obras maestras, de las cuales quince corresponden a Latinoamérica.

Allí están, entre otros, el carnaval de Oruro y la cosmovisión andina de los kallawayas de Bolivia, las expresiones orales y gráficas de los indios wajapi y la samba de Roda de Recôncavo de Bahía en Brasil, el carnaval de Barranquilla y el espacio cultural de Palenque de San Basilio en Colombia.

Hasta ahora son 53 los estados que han ratificado el convenio de 2003 sobre el Patrimonio Inmaterial, y por tanto los que a partir de finales de año podrán someter a la Unesco las candidaturas propias que consideren susceptibles de entrar en una de las dos listas que se van a crear.

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