3.1 Conceptuais

 

  • As sete palabras crave da noticia.
  • Definición de malos tratos entre iguais.
  • A persoa maltratada, o maltratador e o espectador.
  • Formas de actuar ante unha situación de acoso.
  • O enfoque mediático da violencia escolar.

3.2 Procedimentais

 

  • Selección de noticias do xornal que teñan relación cos malos tratos entre iguais.
  • Exercicios de comprensión, interpretación para entender con claridade situacións específicas de malos tratos entre iguais.
  • Exercicios de extrapolación sobre as consecuencias persoais e sociais dos malos tratos entre iguais.
  • Análise de elementos persoais e sociais que poden influír neste tipo de comportamentos agresivos.
  • Observación dun audiovisual sobre este problema e aplicación do observado a novas situacións próximas ou outras noticias sobre este tema que aparecen nos xornais.
  • Construción polos alumnos co seu profesor dunha guía práctica onde poidan atopar unha síntese que lles axude a evitar situacións de malos tratos e saber como actuar en casos concretos.

3.3 Actitudinais

 

  • A necesidade de informar a un adulto sobre situacións de risco como forma de deter estadios iniciais ou avanzados de acoso escolar. A diferenza con ser “un acusón”.
  • Os valores positivos na resolución de conflitos interpersoais.
  • A actitude crítica ante informacións publicadas nos medios de comunicación sobre este tema.
  • A capacidade de “porse na pel do outro” como forma de evitar situacións de inxustiza entre iguais.
  • O rexeitamento da violencia como forma válida de resolución de conflitos.
Compartir en Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en WhatsApp

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies