• Comprender os feitos que constitúen a noticia.

 

  • Utilizar a noticia como punto de partida para analizar o fenómeno do bullying.

 

 

  • Detectar situacións de risco de violencia entre iguais no propio centro escolar.

 

 

  • Aprender a distinguir entre unha situación de violencia e unha situación de conflito interpersoal.

 

 

  • Analizar os perfís-tipo da vítima e o acosador.

 

 

  • Concienciar a todo o alumnado da responsabilidade das testemuñas ou espectadores na existencia deste tipo de situacións.

 

 

  • Estudar as consecuencias na personalidade do acosado e da vítima.

 

 

  • Coñecer os recursos para deter as situacións de acoso escolar.

 

 

  • Valorar de forma crítica o enfoque xornalístico das situacións de bullying nos centros educativos.

 

Compartir en Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en WhatsApp

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies