7.1 Autoavaliación

Frecuentemente, o ROLP sae ben, ata moi ben; e, por iso, non é necesario facer ao final reflexión especial algunha: é mellor deixar as cousas así. Pero, ás veces, resulta moi útil facer unha reflexión entre todos: ¿que aspectos novos vimos, como nos sentimos en cada papel, ata que punto fomos capaces de pornos no lugar do outro?

7.2 Avaliación do condutor

O importante é a espontaneidade que cada grupo vai aprendendo con adestramento. Pero o condutor de grupo pode exercer as 7 funcións que adoitan ser comúns na técnica da discusión dirixida: reflectir sentimentos, animar aos participantes a que se expresen mellor, reflectir ideas, preguntar aos xogadores, informarlles sobre algún dato importante do tema, dirixir as súas diversas accións como xogadores, axudarlles na súa autocrítica de como utilizan a técnica e os seus resultados.

-Recorda que a túa misión é lograr cambios, substitucións, intercambios, diálogos, monólogos, stop de reflexión, novos papeis.

7.3 Cambio de tema

Unha vez feito este exercicio convencional de adestramento dun role playing sobre a comida, elixir outros temas que presenten algún problema onde diversos personaxes teñen diversas actitudes contraditorias e é necesario que intenten entender o porqué da conduta dos demais, colocándose no papel do outro, intercambiándose, e procurando ver as cousas desde outro punto de vista.

Ese é o obxectivo do role playing que serve en concreto para o estudo de noticias ante as cales as opinións e actitudes son diversas e xeran suficientes papeis para ser representados dinámicamente.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies