Quen somos

 

Prensa-Escuela é unha aposta de La Voz de Galicia, cabeceira líder da prensa galega e cuarta no ámbito nacional, para que o xornal chegue á escola e se converta nun elemento pedagógico no proceso de aprendizaxe dos alumnos. O obxectivo do programa, que desenvolve a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, é axudar aos escolares a desenvolver o seu sentido crítico a través da prensa, ofrecerlles un libro de texto sempre actualizado e, de forma complementaria, fomentar o uso das novas tecnoloxías nas aulas.

Para desenvolver este proxecto, Prensa-Escuela conta cun equipo formado por medio centenar de colaboradores -pedagogos, científicos e xornalistas- que cada día aporta o seu profesionalidad e a súa ilusión para que os máis de 47.500 alumnos e 1.300 profesores de 500 centros educativos que participan nesta iniciativa se apaixonen coa información e a comunicación. O programa pon a disposición da comunidade escolar o suplemento La Voz de la Escuela, cursos para profesores, concursos e numerosas propostas didácticas que poden seguirse a diario a través de nosa web.

Contacto

Teléfono de información xeral: 902 103 156

Correo: prensa-escuela@lavoz.es

Obxectivos pedagóxicos

 

Que os alumnos:

1. Sexan capaces de usar a prensa como un recurso didáctico que facilite o desenvolvemento das súas actitudes e destrezas persoais, tales como a creatividade, a educación para o lecer, o estudo do medio e a inserción en grupos e servizos sociais, así como toda clase de opcións das que o xornal se fai eco cada día nas súas páxinas.

2. Aprendan a ler a prensa, a expresar libremente a súa opinión, a debater en grupo e a desenvolver o seu sentido crítico.

3. Teñan acceso ao mundo dos medios de comunicación e coñezan a súa organización e desenvolvemento, así como a súa influencia na sociedade.

4. Implíquense, cando sexa posible, na solución dos problemas que o xornal publica a diario.

Que a escola:

1. Tome conciencia da importancia da información na educación dos alumnos como cidadáns que forman parte dunha sociedade plural e democrática.

2. Leve á aula novos medios didácticos que lle axuden a desenvolver novas estratexias educativas tales como a integración das noticias como complemento e actualización do libro de texto.

3. Estableza a conexión histórica entre o que sucede hoxe (periódico), o que sucedeu onte (libros de texto) e o que talvez suceda mañá, co fin de converterse nun centro de reflexión onde se estuden as claves dese proceso e se ofrezan algunhas pautas para modificar a realidade do futuro.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies