Quen somos
Prensa-Escuela é unha aposta de La Voz de Galicia, cabeceira líder da prensa galega e cuarta no ámbito nacional, para que o xornal chegue á escola e se converta nun elemento pedagógico no proceso de aprendizaxe dos alumnos. O obxectivo do programa, que desenvolve a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, é axudar aos escolares a desenvolver o seu sentido crítico a través da prensa, ofrecerlles un libro de texto sempre actualizado e, de forma complementaria, fomentar o uso das novas tecnoloxías nas aulas.
Para desenvolver este proxecto, Prensa-Escuela conta cun equipo formado por medio centenar de colaboradores -pedagogos, científicos e xornalistas- que cada día aporta o seu profesionalidad e a súa ilusión para que os máis de 47.500 alumnos e 1.300 profesores de 500 centros educativos que participan nesta iniciativa se apaixonen coa información e a comunicación. O programa pon a disposición da comunidade escolar o suplemento La Voz de la Escuela, cursos para profesores, concursos e numerosas propostas didácticas que poden seguirse a diario a través de nosa web.
Contacto
Teléfono de información xeral: 902 103 156
Correo: prensa-escuela@lavoz.es
Obxectivos pedagóxicos
Que os alumnos:
1. Sexan capaces de usar a prensa como un recurso didáctico que facilite o desenvolvemento das súas actitudes e destrezas persoais, tales como a creatividade, a educación para o lecer, o estudo do medio e a inserción en grupos e servizos sociais, así como toda clase de opcións das que o xornal se fai eco cada día nas súas páxinas.
2. Aprendan a ler a prensa, a expresar libremente a súa opinión, a debater en grupo e a desenvolver o seu sentido crítico.
3. Teñan acceso ao mundo dos medios de comunicación e coñezan a súa organización e desenvolvemento, así como a súa influencia na sociedade.
4. Implíquense, cando sexa posible, na solución dos problemas que o xornal publica a diario.
Que a escola:
1. Tome conciencia da importancia da información na educación dos alumnos como cidadáns que forman parte dunha sociedade plural e democrática.
2. Leve á aula novos medios didácticos que lle axuden a desenvolver novas estratexias educativas tales como a integración das noticias como complemento e actualización do libro de texto.
3. Estableza a conexión histórica entre o que sucede hoxe (periódico), o que sucedeu onte (libros de texto) e o que talvez suceda mañá, co fin de converterse nun centro de reflexión onde se estuden as claves dese proceso e se ofrezan algunhas pautas para modificar a realidade do futuro.