
5. METODOLOXÍA
5.1 Ás veces é fácil atopar unha serie de vídeos que se poden programar para presentar algunhas praias importantes no mundo. Un exemplo, entre moitos, que será necesario ver previamente e programar a súa presentación será:
http://www.diariodelviajero.com/2006/07/05-guia-de-las-mejores-playas-del-mundo
5.2 Outra forma de comezar é o suxerido en Coñecementos e actitudes previas, dando oportunidade a que cada un se exprese sobre o mundo das praias, qué coñecen da bandeira azul, cales son as súas actitudes, os problemas máis importantes, etcétera.
5.3 E, por suposto, un exercicio de campo en directo: comezar a investigación nun praia con Bandeira Azul. Comprobando ata que punto cumpre ou non cos criterios descritos (4.2)
5.4 A partir desa experiencia visual ou experimental, aclarar os conceptos de bandeira azul (4.1) e a súa historia.
5.5 Un percorrido aos mapas para situar a praias de bandeira azul en Galicia, España, o mundo.
5.6 Un debate sobre a importancia ambiental, social, económico do turismo nas praias, partindo de datos que se poden obter nos centros de turismo dos concellos.
5.7 E, aos poucos, intercalando a medida que van saíndo, a descrición e definición das palabras crave que aparecen en Avaliación (7) e algún experimento a pé de campo no que se comprobe o que alí se describe.