JESÚS GARRIDO

O estudo e o traballo coas noticias na escola non queda no simple coñecemento de datos, de saber que está pasando no mundo e xa está, vamos a outra cousa, senón que debe converterse en reto e axuda para lograr mellores actitudes cidadás. Como? Están identificadas dez estratexias para pasar a unha lectura crítica do periódico, que son as seguintes.

1 | O xornal axuda a formar un pensamento independente.

2 | Equilibrio egocentrismo-sociocentrismo: como podemos conseguilo?

3 | Axuda a ter en conta o punto de vista dos demais.

4 | Probablemente, cada idea está detrás dun sentimento e cada sentimento detrás dalgunha idea que temos.

5 | É norma xornalística que, para afirmar algo, é necesario estar ben informados e, mentres tanto, suspender o xuízo en espera de atopar novos datos.

6 | A pesar de todo e de todos, a prensa foi moitas veces un bo exemplo desta estratexia afectiva: defender o que un pensa.

7 | A coherencia entre o que se di e o que se fai é digno de primeira páxina: ás veces os xornais presentan algún exemplo notable diso.

8 | Os inventos teñen sempre un lugar para a noticia, pero a estratexia dos inventores é a persistencia ata lograr o obxectivo.

9 | Os acordos, os pactos, a paz son sempre froito do poder da razón.

10 | A lectura e a análise do xornal na aula axuda a entender os contidos e actitudes da sociedade na que vivimos e a nosa colaboración ao seu mellor desenvolvemento.

Chegou o teu momento: aplica estas dez estratexias ás noticias de hoxe e tira de ti o gran crítico que levas dentro.

Compartir en Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en WhatsApp

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies