
2.1 O primeiro obxectivo é, sen dúbida, e queremos deixalo ben claro, que os alumnos xoguen ao xadrez. Isto é o principal, sen fixarse, de momento, en qué habilidades, intelectuais ou de calquera outro tipo, debeuse tamén desenvolver co xogo. Simplemente, que xoguen e que aprendan cada día a xogar mellor.
2.2 Un segundo obxectivo: que participen en competicións de tipo escolar e que saiban como prepararse dunha forma efectiva, mellorando a súa técnica e a súa actitude humana e persoal, a súa relación cos demais en equipo e individualmente.
2.3 Que sexan conscientes da formación e desenvolvemento que leva consigo o chegar a ser «O pequeno gran mestre» que leva o título da noticia que hoxe é protagonista en noso e-studio.
2.4 Que coñezan máis de cerca o mundo do xadrez, a súa historia, a súa estrutura de xogo, a súa importancia atendendo o relevo que adquiriron as grandes figuras mundiais e por que.
2.5 Finalmente, que coñezan o debate que xurdiu desde sempre ao redor do que chamamos «a intelixencia do xadrez» e o desenvolvemento de diversas habilidades e ata que punto poden ser aplicables ao desenvolvemento dos alumnos na súa tarefa escolar.