OLGA SUÁREZ
Moitos profesores organizan saídas educativas que complementan os contidos aprendidos na aula. Normalmente son actividades moi apreciadas polos alumnos porque fan máis agradable a xornada escolar e lles permite rachar coa rutina, algo que lles gusta moito. Pero, que responden cando lles preguntamos se lles gustou o que viron? Ás veces as respostas non son claras: quizais lles gustaron as obras de arte, pero non lles convenceu a forma de organizarse; ou talvez un espectáculo lles pareceu orixinal, pero non entendían moi ben o seu significado. Todo este material pode ser válido para escribir un resumo, que é o que vos pedimos no concurso mensual Coa Lupa Posta.
Unha recensión escrita no xornal consta de dúas partes: por unha banda, a información obxectiva sobre unha actividade, un espectáculo ou unha obra; e por outra, unha opinión subxectiva sobre o que o xornalista pensa sobre ela. Isto pode ser positivo ou negativo, pero sempre debes explicar o motivo polo que sentiches que che gustaba ou por que non era o que esperabas.
Atréveste a facer unha crítica xornalística? Pode ser dunha actividade á que fuches coa túa clase, pero tamén pode ser dunha película que viches no cine o fin de semana, dun restaurante onde comiches cos teus pais ou do libro que estás a ler na casa ou no club de lectura no que participas. Trátase dun certame dirixido a estudantes de ESO, FP e bacharelato e, se queres participar, debes enviar a túa opinión a concursos@prensaescuela.es antes do 6 de febreiro.
Os traballos presentados serán revisados ​​polos xornalistas de Prensa-Escuela; á hora de avalialos non se terá en conta o nome do autor ou do centro educativo ao que pertencen, senón unicamente o material enviado. O traballo gañador publicarase en La Voz de la Escuela xusto despois do parón do entroido, o 21 de febreiro.

Podes ler as bases do concurso neste enlace

Compartir en Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en WhatsApp

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies