OLGA SUÁREZ

Películas, series, cómics, concertos ou restaurantes foron elixidos polos estudantes que participaron no noso concurso do pasado mes, Coa Lupa Posta, no que lles propuxemos o reto de escribir unha crítica xornalística. É un xénero que podemos ler moitas veces no periódico e é importante diferencialo dunha noticia ou dunha opinión.

Unha vintena de mozos de secundaria, bacharelato e formación profesional participaron nesta proposta na que tiñan que falar dunha actividade artística ou culinaria. A actividade serviu a algúns profesores para traballar na aula, como fixeron dende o IES Fragas do Eume, no ciclo de Servizos en Restauración. Tamén chegaron traballos do colexio Pablo VI, da Rúa; do IES Sanxillao, de Lugo, e do colexio Carmelitas de Ourense. Neste último estuda cuarto da ESO a autora do traballo gañador; chámase Ana Fernández, ten 15 anos e escribiu unha recensión da película Culpa mía. Ademais de explicar que se basea na idea orixinal dun libro e falar das diferenzas con este, a autora resume a trama, fala dos actores a, ao final, expón as razóns polas que lle pareceu unha boa película; en resumo, unha crítica ben redactada e organizada.

Outros traballos destacados foron a recomendación da película Napoleón (a antiga, non a actual), a serie Consumidas polo fogo ou a serie de anime Vinland Saga. Unha alumna de bacharelato escribiu sobre os concertos do Son do Camiño, e outra do ciclo superior de restauración recomendou o antigo restaurante Galicia de Londres, facendo referencia á súa orixe galega, aínda que agora sexa unha sala de concertos do músico Ed Sheeran.

LA CRÍTICA PREMIADA

Culpa mía, por Ana Fernández

La película «Culpa mía» es una adaptación del libro de Mercedes Ron, que forma parte de la trilogía de «Culpables». Previamente a la película yo ya había leído el libro. Hay bastantes diferencias entre ambos, pero eso siempre suele ser así.

La adaptación del libro es buena, porque, aunque es difícil plasmar una novela en una película, el guionista consigue mantener los momentos principales de la trama.

«Culpa mía» es una mezcla de acción, romance, suspense y traición. La película gira en torno a dos protagonistas principales, Nick y Noah, que son hermanastros, los cuales se enamoran y tienen un romance no aceptado por sus padres, que no quieren que estén juntos por su condición de hermanastros y porque les importa mucho el qué dirán, al ser personas adineradas.

La película está muy bien hecha, ya que engancha desde el primer minuto y quieres saber qué va a pasar entre estos dos hermanastros. Tiene muchos giros inesperados y momentos de intriga. Los actores principales son increíbles, son Gabriel Guevara y Nicole Wallace. Cada actor logra transmitir las emociones y conflictos de sus respectivos personajes de manera convincente.

Los dos protagonistas tienen mucha química desde que se conocen hasta que se acaba la película. La verdad es que, analizándola bien, es el típico cliché de libro de romance juvenil. Los escenarios elegidos y la banda sonora completan todas las escenas y hacen resaltar más las emociones de los personajes, se modifican sucesos que no son iguales que en el libro, pero que quedan bien y dan más acción a la película. Las escenas de acción me han parecido realmente buenas.

A mí personalmente me ha gustado mucho y la recomiendo, sobre todo para la gente joven, ya que va dirigida a un público juvenil.

Compartir en Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en WhatsApp

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR